Pilt

Pilt

Kaerahelbepuder seente, sibula ja parmesaniga

Mina, kes ma olen äärmiselt vilets pudrusööja nii kaua kui ma ennast mäletan, olen nüüd selle maailma enda jaoks avastanud täiesti uue, täpsemalt soolase nurga alt. Nimelt leidsin selle hommikupudru retsepti ja olen nüüdseks seda juba korduvalt teinud - sest see on lihtsalt nii-nii hea! Kes oleks osanud arvata, et seened, sibul ja parmesan nii imeliselt pudru sisse sobivad. Olen lummatud!


Jätkub 1-le sööjale

1 väike hakitud sibul
peotäis šampinjone
2,5-3 dl keedetud kaerahelbeid (soovitan keeta veega, mitte piimaga)
1 spl riivitud parmesani
oliiviõli
soola, pipart

Hauta sibulat pannil õlis mõni minut, lisa seened ja prae parajalt küpseks. Sega juurde keedetud helbed ning sega kuumutades läbi. Järgmisena lisa parmesan ning sega pudru sisse. Maitsesta soola ja pipraga, serveerides nirista peale oliiviõli ja lisa soovi korral veel parmesani (kas riivituna või laastudena).


Retsept on pärit ajakirjast Oma Maitse (Oktoober 2016)

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar